EROTSKE PRIČE I FANTAZIJE



ponedjeljak, 21.05.2007.

Nitko kao ona

| EROTSKE PRIČE | - Ispijmo jedna drugu do posljednje kapi… - preklinje me isprekidanim glasom. S glavom ponovo među Njenim nogama, osjećam hrapav jezik na svom klitorisu. Slijedimo pokrete jedna drugoj. Jezici nam sve brže kruže oko dražica, dok prsti u vrućim jamicama igraju svoj vješti ples. Savršenstvo! Ni jedan mi muškarac nikada ovako nešto nije mogao ni znao priuštiti, sretno razmišljam. To nježno palacanje u mojoj nutrini od koje mi stražnjica trne a mačkica bridi

Na obali nema života. Izuzev onih nekoliko toplih mjeseci, kad inače krv jače kola žilama i kad se u životne slasti zagriza punim ustima, sve ostalo vrijeme je jedno veliko mrtvilo. Poznata mjesta, još poznatije face, čiju dužinu pimpača već znaš napamet, a o ljubavnim umijećima da i ne govorimo.

Vucaranje dosadno poznatim okružjem, prepričavanje ljetnih avantura, prisjećanja na sezonske, brzopotezne jebače, trljanje unutrašnje strane bedara o meku podatnu tkaninu vunenih hlača i slinjene pičkice za nekim boljim, toplijim vremenima.
Jedna od mojih životnih vrlina je strast za novim. Još u osnovnoj školi žudjela sam za nepoznatim i nedokučivim. Kako? Zašto? Zbog čega? Bila su moja omiljena pitanja koja sam postavljala ama baš svima. Roditeljima, robusnim stričevima, čangrizavim nezadovoljnim tetkama, učiteljicama s tankim, stisnutim usnicama, prijateljima iz susjedstva za koje sam držala da znaju više… Teme svekolike, nepoznanica bezbroj, na čelu kojih se, poput zavijorenog barjaka, kurčio tajanstveni svijet odraslih kao izazov mojoj seksualnoj neprosvijećenosti.

Nikada me nisu privlačile žene. U seksualnom smislu, dakako. No, kad je Ona kročila u dvorište, pritisnuta teretom elegantnih putnih torbi ali obasjana osmijehom, zadrhtala sam od ugode. Visoka i vitka, velikih grudiju i čvrstih, jakih nogu u izblijedjelim trapericama, kratke plave kose, bila je prototip žene kakva sam oduvijek željela postati. Onakva za kakvu se tipovi otimaju i kurac im zaslini od same pomisli da bi ovakvu mogli pojebati.
Da se u tom, meni nepoznatom svijetu, događa nešto novo, neobično koliko i uzbudljivo, upozorili su me znakovi zapaženi još u ranome djetinjstvu. Majčini isprekidani uzdasi tek nalik jecajima i očevo roptanje, što se čulo iza zatvorenih vrata njihove sobe, prigušen smijeh i čavrljanje koje bi uslijedilo nakon toga, njihovi brzo izmijenjeni pogledi, kad bih iznenada banula u kuću, zatičući ih u zagrljaju u uglu sobe ili na ivici raskošnog trosjeda ili kad bi otac svojim snažnim šakama mazio majčinu čvrstu stražnjicu, dok bi se ona, smijuljeći se, vrzmala oko štednjaka. Nedoumice i pitanja koja su se čitala u mojim očima, ostajali su bez odgovora, obično popraćena tajanstvenim došaptavanjima.

Ulazak u pubertet donio mi je neočekivane promjene, prvenstveno tjelesne dakako, ali i odgovore na nikad odgovorena pitanja koja sam postavljala starijima. Znatiželjno sam gutala sve što je imalo veze sa seksom, teorijski se potkivajući za tajanstvene užitke koji su bili preda mnom. Otkrivanje uzbudljive igre prstićima po mojoj brazdi tek obrasloj prvim paperjem ubrzo se pokazala nedovoljnom. Nije da nisam uživala.

Ali ja sam htjela žešće i jače, da stenjem od užitka pritisnuta čvrstim muškim tijelom dok mu kurac svrdla u mojoj jamici. Da se zajedno s njim tresem u orgazmičkoj groznici, da njegov nabrekli ud osjećam prstima, usnama, vlažnom brazdom... da osjetim miris muškosti, uzbudljivu vlagu dlakavih jaja i sedefastu glatkoću zacrvenjelog glavića.

A kad se to sve konačno dogodilo, na svoju veliku žalost ostala sam razočarana. Izuzev nekoliko prvih bolnih fukova, ostali su mi donosila blagu ugodu i površno zadovoljenje, ali ne i strast i ispunjenje za kojima sam toliko žudjela.

Tješeći se da je u pitanju neiskustvo lokalnih jebača, posegnula sam za sezonskim, svjetonazornijim kurčevima, koji su svrdlali iskusnije, dublje i dulje, ali također bez većeg uspjeha. Naučila sam sisati, fafati, pušiti, žvaliti, grickati, gutati, pljuckati, lizati, masirati, njušiti, vrtjeti, stezati, propinjati se, jebati, biti jebana, drkati, natezati, usisavati, pokazivati se i prčiti, ali pravo zadovoljstvo doživljavala je uvijek samo ona druga, muška strana.

Zato se vraćam na početak priče u kojoj za sve okrivljavam učmalost i zaostalost provincijske sredine, žudeći za ljetom kad naše malo mjesto postaje na kratko svjetskom metropolom, primajući u svoje okrilje bjelosvjetske putnike željne pravog odmora i nezaboravnih doživljaja. A koji su pritom spremni uzvratiti istim. No, i u toj međusobnoj razmjeni seksualnih iskustava s prepotentnim i iskusnim došljacima, nisam uspjela dosegnuti zvijezde, makar sam se poslije takvih jebačina osjećala daleko bolje.

I tko zna koliko bih još lutala prosvjetiteljskim putem vlastitog nagona da u jednom od apartmana koje su moji roditelji iznajmljivali za ljetnih mjeseci, kako bismo mogli preživjeti zimu, nije odsjela privlačna kontinentalka.

Nikada me nisu privlačile žene. U seksualnom smislu, dakako. No, kad je Ona kročila u dvorište, pritisnuta teretom elegantnih putnih torbi ali obasjana osmijehom, zadrhtala sam od ugode. Visoka i vitka, velikih grudiju i čvrstih, jakih nogu u izblijedjelim trapericama, kratke plave kose, bila je prototip žene kakva sam oduvijek željela postati. Onakva za kakvu se tipovi otimaju i kurac im zaslini od same pomisli da bi ovakvu mogli pojebati.

Poslije samo nekoliko dana postale smo prijateljice. Gotovo da se nismo odvajale, bez puno priča uživale smo jedna uz drugu. Uz Nju sam provodila sve slobodno vrijeme, neprestano se diveći Njenoj pojavi, uživajući u Njenim pričama, zavideći Joj na savršenim oblinama i pritajeno likujući pred mjesnim osvajačima koje, usput rečeno, moja gošća nije ni pogledala, uživajući zbog činjenice da je od svih odabrala upravo mene.

Prije Njenog dolaska gotovo da ne bi prošla večer a da se ne bih s nekim pojebala. Vruće ljetne noći, pjev zrikavaca i miris mora, predstavljali su za moju seksualnost pravi izazov. Probuđena strast, zatomljivanja tijekom dugih zimskih mjeseci, tražila je svoje i ja sam se dragovoljno podavala, šireći noge namjernicima u želji da doživim nezaboravnu strast koja mi je i dalje tvrdoglavo izmicala. Uz Nju sam zaboravila na muškarce.

Odjednom sam počela gledati na njih kao na privlačne igračke koje su bile dovoljne sebi samima i bez kojih život ipak može biti lijep. Naročito kad je uz mene netko poput Nje, kojoj ni jedan muškarac ni iz bliza nije dorastao.

Slutila sam da se sa mnom nešto čudno događa. Nešto što si nisam mogla objasniti. Tek nemirne, dobrim dijelom probdjevene noći kad bih se prevrtala po ležaju, uzaludno masturbiranjem pokušavajući povratiti mir, upozorile su me da sam zaljubljena. Ja zaljubljena? U koga? U Nju, u Nju, ritmički su mi odgovarali vješti prsti dok su bjesomučno rovali po mojoj usplamtjeloj pičkici. A ja bih doživljavala orgazam za orgazmom, prizivajući u sjećanje Njene velike grudi, grlen smijeh i čvrste butine posute jedva vidljivim zlaćanim dlačicama.

Zaspala bih donekle zadovoljena, nemirnim snom, trljajući tijelo o zgužvane plahte i želeći Je pored sebe. Ujutro bih se budila posramljena vlastite želje, ali nestrpljiva da svoju obožavanu vidim što prije.

Na javi, ničim Joj nisam odavala koliko me privlači. Kao uostalom ni ona meni. Ničim nisam dala naslutiti svoju pritajenu želju, tu zabranjenu ali slatku zaljubljenost, premda mi je intuicija govorila kako ni Ona prema meni nije ravnodušna. A onda je svanulo jutro koje je promijenilo sve. Kao nekoliko puta do tada donijela sam Joj doručak u sobu. No, toga jutra, umjesto da rastvorim žaluzine, privučena Njenim snenim, kasno prikrivenim čeznutljivim pogledom, odložih poslužavnik na stolić u uglu i približih se njenom uzglavlju. Nijemo smo se promatrale pokušavajući pogledima kazati ono što se nismo usuđivale riječima. Tad Ona pruži ruku.

- Dođi!
Kao opijena sjela sam na ivicu ležaja. Stišćući Joj vruć dlan osjetila sam kako se moj znoji, dok mi se u tijelo počinje uvlačiti nemir. Igra prstima, milovanje unutrašnjosti dlana, glađenje podlaktice. I ponovo:
- Dođi!
Odmaknuvši plahtu i ispruživši ruke svojim golim, preplanulim tijelom propne se ka meni.
- Imaš li hrabrosti?

Umjesto odgovora, ne skidajući pogleda s Njenog lica, razodjenuh se u nekoliko usporenih pokreta. Njen topli dlan na mome licu, moja nervozna ruka na Njenom glatkom vratu. Ne mogavši više izdržati, nagnem se nad Nju. Poljubac u kosu, u udubinu vrata, u jedno pa drugo oko, kratki uzdah i dodir usnica. Rastvorile su se u istom trenutku, uvlačeći jezik u potrazi za mojim. Tada sam je osjetila po prvi put u svojemu životu, tu dosad nepoznatu žestinu strasti koja me je gurnula u Njezin zagrljaj. Vruće, vlažne usne, usko toplo nepce, nježnije i podatnije od ma kojeg muškog, mali drhtav i brz jezik koji se nestrpljivo uguravao pored moga prisiljavajući mi žlijezde slinovnice na nekontrolirano lučenje.

Nestrpljive ruke istražuju tu stranu put, a opet tako poznatu i blisku. Glatka mekana koža, čvrste jedre grudi čije bradavice pod mojim prstima bride i crvene. Morala sam ih osjetiti pod jezikom. Grickajući ih, osjećajući njihovu hrapavu nježnost plašim se kako ću se ugušiti od žestine osjećaja u sebi. Nježno Joj gnječim dojke i dalje Joj dražeći bradavice jezikom, dok se Ona propinje i stenje poda mnom. Pa me gura u stranu i sad Ona poseže za mojim dojkama, gricka ih i palaca jezikom. Bože, kakvog li uzbuđenja! Pokušavam prizvati one svoje mnogobrojne ljubavnike i osjećaj kad su mi oni radili to isto. Bezuspješno jer nisu. Ovo s Njom, ovo je ono pravo i neponovljivo!

Za trenutak podiže glavu. Zajapurena je i sretna, gleda mi usne. Polako me poliježe na leđa pa se nadvije nada me. Ljubi me i poklapa svojim tijelom. Dojka na dojci, trljaju se bradavice, njena mahovina na mojoj. Dlačice nam se isprepliću. Osjećam kako su njezine guste i oštre. Propinjem se. Trljamo svoje brežuljke jedan o drugi. Najprije polako i nježno, ispitivački, da osjetimo koliko nam godi, potom sve brže prema bjesomučnom.
Podižem nogu.

Glatka mekana koža, čvrste jedre grudi čije bradavice pod mojim prstima bride i crvene. Morala sam ih osjetiti pod jezikom. Grickajući ih, osjećajući njihovu hrapavu nježnost plašim se kako ću se ugušiti od žestine osjećaja u sebi. Nježno Joj gnječim dojke i dalje Joj dražeći bradavice jezikom, dok se Ona propinje i stenje poda mnom. Pa me gura u stranu i sad Ona poseže za mojim dojkama, gricka ih i palaca jezikom. Bože, kakvog li uzbuđenja!
Uguravam je u Njeno međunožje pa Joj natkoljenicom nastavljam trljati mačkicu. Ona ječi od zadovoljstva. Za uzvrat mi u zube ponovo uzima bradavicu. Siše i gricka, čas jednu, čas drugu. Istom brzinom i ritmom kako ja Nju nadražujem nogom. Njena ruka luta mojim tijelom. Za trenutak se zaustavlja na pupku, kratko mrsi splet dlačica na pubisu, potom srednjakom kreće u potragu za klitorisom. Dražica je dočekuje nabrekla i puna želje, zapravo predstavlja mene. Pretvara se u čitavu mene, i ja u nju. Osjetivši topao i vješt prst kako klizi mojom brazdom, čini mi se da se sva pretvaram u jednu veliku nezasitnu pičku koja hoće još i još. Koja hoće cijeli svijet, koja želi konačnu zadovoljštinu i ispunjenje.

Bjesomučno se pomičem u ritmu kakav mi Njezin prst diktira. Sve luđe i bješnje, sve brže… Razmičem noge, zaboravljajući na Njezinu pičku. Potpuno se prepuštam Njenim prstima, uzdrhtala, s bombom među nogama u slasti orgazma. Ugriz vlastite nadlanice, suspregnut jecaj i pred očima na tisuće zvjezdica s Njenim likom. S dahom koji se polako smiruje padam pored Nje. Smiješim joj se. Ali, Ona ne posustaje. Liježe na mene i svojom nabreklom pičkom ponovo počinje trljati moju. Uspravljamo se u sjedeći položaj. Poduprte rukama bjesomučno se mačkicama trljamo jedna o drugu. Ćutim koliko je vlažna. Moja ili njena? Svejedno, kao da je jedna. Sokovi su nam se ispremiješali, a pičke stopile jedna u drugu.

Ponovo gubim razum. Dišem duboko, s pritajenom radošću, jer slutim da je ovo tek početak, da još ništa nije gotovo. Otvaram oči. Gledam Njezino znojno i ozareno lice, glava Joj je zabačena jer je potpuno usredotočena na trljanje naših ožednjelih pičkica. Odjednom se zaustavljam. Spopada me luda navala strasti i želja koju ne mogu niti želim suzbiti.
- Moram te okusiti.

Ne čekajući Njen odgovor odmičem se i povaljujem Je na leđa. Saginjem glavu i ostajem zapanjena pred nezaboravnom slikom uzdrhtale pičke koja traži svoje, svoj užitak, svoje zadovoljenje. Za trenutak se divim nabrekloj ružičastoj brazdi što pred mojim očima pulsira od strasti. Vlažna je i mirisna. Omamljujuća. Ne oklijevajući zabijam glavu među Njene noge. Usnicama prelazim preko plavih i mokrih dlačica, istražujem. Nailazim na velik i natečen klitoris. Uzimam ga u usta. Sišem ga, grickam, kružnim pokretima vrtim jezikom oko njega. Slatkasti vonj pičke me izluđuje. Još više saginjem glavu i jezik guram duboko među bujne usmine.

Mmmm, kakva slast! Želim je ispiti do dna. Jezikom vrludam po Njenoj jamici, istražujem glatke, vruće i vlažne stjenke. Njeno tijelo se počinje trzati, pomiče se poda mnom.
- Želim se okusiti! - čujem je gdje stenje.

Nevoljko izvlačim jezik iz pomahnitale jame, jer Joj želim ugoditi, i pentram se na Nju. Pružam joj usta da iz njih isiše svoje sokove. Ni to je ne zadovoljava.
- Ispijmo jedna drugu do posljednje kapi… - preklinje me isprekidanim glasom.

S glavom ponovo među Njenim nogama, osjećam hrapav jezik na svom klitorisu. Slijedimo pokrete jedna drugoj. Jezici nam sve brže kruže oko dražica, dok prsti u vrućim jamicama igraju svoj vješti ples. Savršenstvo! Ni jedan mi muškarac nikada ovako nešto nije mogao ni znao priuštiti, sretno razmišljam. To nježno palacanje u mojoj nutrini od koje mi stražnjica trne a mačkica bridi. Ponovo se sva pretvaram u pičku. Usredotočujem se na Njen najosjetljiviji dio, upravo kao i Ona na moj. Uz prigušeno stenjanje s tijelima koja se tresu, istovremeno dovodimo jedna drugu do vrhunca. Kao uhvaćene u nedopuštenoj krađi, sretno se smiješimo jedna drugoj.

- Nikad prije nisam se ljubila sa ženom - priznajem joj.
- Vjeruj mi, ni ja! - iskreno mi uzvraća.
- Ali ni najmanje ne žalim. Bilo je savršeno. Hvala ti!
- Dobrodošla u moj život, ljubi me u uho.

Od tog jutra svaki smo trenutak provodile zajedno, posvećene svojoj ljubavi. Osjećala sam se beskrajno sretnom i beznadno zaljubljenom. Bez imalo grizodušja, jer, konačno sam se osjetila u potpunosti ispunjenom i zadovoljenom. Naposljetku sam pronašla sebe.

Otišla je jednog jutra, tiho i bez pozdrava, dok sam ja još sanjala svoje slatke snove. U prvi sam mah mislila da ću poludjeti od tuge izazvane Njezinim izdajničkim činom. No, kad sam bolje promislila, razumjela sam je potpuno, pa ipak jedva uspjevši odoljeti užasnoj potrebi da je pronađem i zauvijek ostanem s njom. Shvatila sam suštinu koju je Ona očito već prije znala, da se ovakve stvari događaju samo jednom u životu i da upravo zbog toga ne traju dugo.

Lijepo i kratko, ali nezaboravno ljubavno iskustvo s tom ženom, jamačno će u meni ostaviti neizbrisiv biljeg. I premda sam mlada, a život je preda mnom, bojim se da više nikada neću upoznati, voljeti i okusiti nekoga poput Nje. Nikada više… Ali tko zna... Smokva.com

21.05.2007. - 11:33 - Komentari (9) - Isprintaj - Erotske priče | Nitko kao ona

Erotske priče i fantazije

Vrhunske erotske price zanimljive osobama sviju erotskih sklonosti.

Klasične erotske priče
Priče klasika erotike
Lezbijske priče
Gay priče
Dominacija i podložnost
Oralni sex priče
Fetish priče
Iskustva vatrenih dama
Osobna iskustva